Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky ( dále “Podmínky”) společnosti Vše pro jídlo
s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Praha, IČO: 21613010, zapsané v obchodním rejstříku
Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 403905, E-mail info@vseprojidlo.cz,
telefonní číslo +420 774 994 551, (dále ”Prodávající”) se řídí dle ustanovení zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), zákona č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele.
2. Tyto Podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a fyzické osoby,
která uzavírá kupní smlouvu (dále Smlouva) mimo svoji podnikatelskou činnost jako
spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „Kupující“) uzavřené
prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.vseprojidlo.cz.
3. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou
vyhotoveny v českém jazyce. Prodávající si vyhrazuje právo Podmínky jednostranně
měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po
dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají
přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu, při které dojde ke komunikaci
na dálku a k uzavření Smlouvy distančním způsobem.
5. Kupující je povinen poskytnout všechny potřebné informace a osobní údaje pro uzavření
Smlouvy a realizaci dodávky správně a pravdivě. Zásady pro zpracování osobních údajů
jsou uvedeny zde.
6. E-shop umožňuje hodnocení Zboží a přístup k hodnocení, provedenému jinými
spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme.

1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

1.1. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy hradí Kupující. Tyto náklady se neliší od základní sazby, kterou Kupující běžně
hradí za používání těchto prostředků. Odesláním Objednávky Kupující souhlasí s
využíváním prostředků komunikace na dálku.
1.2. K tomu, aby mohla být Smlouvu uzavřena, Kupující na E-shopu vytvoří Objednávku, kde
vybere druh Zboží, počet kusů Zboží tlačítkem „Přidat do košíku“, dále způsob platby a
způsob doručení. Následně Kupující doplní své identifikační a kontaktní údaje sloužící k
tomu, aby mohlo být Zboží doručeno.
1.3. Kupujícímu je umožněno v průběhu tvorby Objednávky až do doby jejího dokončení údaje
měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly a po stisku tlačítka „Objednat“, je Objednávka
dokončena. Stiskem tlačítka „Objednat“ Kupující dává souhlas s obchodními podmínkami
a podmínkami ochrany osobních údajů.
1.4. Prodávající po obdržení Objednávky zašle Kupujícímu informaci o obdržení Objednávky na
emailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Součástí potvrzení je shrnutí
Objednávky a tyto Podmínky, které tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením
Objednávky Prodávajícím v plném rozsahu Objednávky dochází k uzavření Smlouvy a
Kupující je povinen Zboží převzít a zaplatit.
1.5. V případě, že Prodávající nebudeme moci některý z požadavků, uvedených v Objednávce
splnit, zašle Kupujícímu nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti
Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Kupující upravenou
Nabídku potvrdí.
1.6. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce došlo ze strany Prodávajícího k uvedení
zjevně chybné Ceny, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu Zboží za tuto zcela zjevně
chybnou Cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno potvrzení o obdržení Objednávky
a došlo k uzavření Smlouvy. Prodávající v takovém případě bezodkladně informuje
Kupujícího o této chybě a zašle mu Nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné
podobě. Nová Smlouva je uzavřena potvrzením této Nabídky Kupujícím a Kupující je
povinen Zboží převzít a zaplatit.
1.7. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení celkové
Ceny.
1.8. E-shop v rámci akcí umožňujeme v některých případech nákup Zboží se slevou. Pro
poskytnutí slevy je třeba vyplnit údaje o této slevě do určeného pole.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Prodávající na základě registrace Kupujícího provedené na webové stránce umožňuje zřídit
Kupujícím Uživatelský účet, kde může vytvořit Objednávku jeho prostřednictvím. Výhodou
je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje. Kupující může provádět
objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Kupující má na základě registrace v rámci E-shopu možnost přistupovat do svého
Uživatelského účtu. Zadané údaje je Kupující povinen aktualizovat. Údaje uvedené
kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány
za správné.
2.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující
je povinen tyto údaje chránit. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese za to
Prodávající žádnou odpovědnost.
2.4. Uživatelský účet je osobní, a Kupující není oprávněn umožnit jeho využívání třetím
osobám.
2.5. Prodávající má právo Uživatelský účet zrušit v případě, když jej Kupující více než 24
měsíců nevyužívá, nebo v případě, kdy poruší povinnosti dle Smlouvy.

3. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

3.1. Cena jednotlivých položek je uvedena v rámci E-shopu bez DPH, konečná cena dodávky
k platbě po započtení nákladů na balné a dopravu je zvýšena o platnou sazbu DPH. z v
návrhu Objednávky a ve Smlouvě. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně
veškerých poplatků stanovených zákonem. Prodávající si vyhrazuje zvýšení cen bez
předchozího upozornění. Pokud je Zboží expedováno na EUR Paletách, je samostatnou
položkou Ceny i cena palety.
3.2. Kupující uhradí Celkovou cenu po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu
Celkové ceny je možné provést následujícími způsoby:

3.2.1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby zašle Prodávající v
rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková
cena splatná do 7 dnů.
3.2.2. Kartou online. V
takovém případě probíhá platba přes platební bránu [BUDE
DOPLNĚNO], přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou
dostupné na adrese: [BUDE DOPLNĚNO]. V případě platby kartou online je
Celková cena splatná do [BUDE DOPLNĚNO]

3.3. Kupující a Prodávající se dohodly, že Faktura bude vystavena v elektronické podobě po
uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího. Faktura bude
též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském účtu v sekci MOJE Doklady.
3.4. Vlastnické právo ke Zboží na Kupujícího přechází po úhradě Celkové ceny a po převzetí
.Zboží. Celková cena je zaplacena připsáním na Náš účet.

4. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

4.1. Zboží bude Kupujícímu doručeno nejpozději do 7 pracovních dní způsobem a na
adresu dle volby v Objednávce.
4.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
4.3. Při převzetí Zboží od dopravce Kupující zkontroluje neporušenost obalu Zboží nebo palety.
Pokud Kupující převezme zásilku, kterou nezkontroluje před dopravcem při
jejím převzetí, nebude na pozdější reklamace o stavu zásilky brán zřetel.
4.4. V případě, že bylo zjištěno porušení obalu nebo poškození Zboží, je nutné pořídit
průkaznou dokumentaci a provést zápis o této skutečnosti do přepravního listu
přepravce a ihned informovat o této skutečnosti Prodávajícího.
4.5. Kupující je povinen zkontrolovat obsah dodávky nejpozději do druhého pracovního dne
od doručení a uplatnit případnou reklamaci u Kupujícího. Na pozdější reklamace
množství, záměny Zboží nebo stavu dodávky nebude brán zřetel.
4.6. V případě, kdy Kupující poruší svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl.
6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení povinnosti Prodávajícího Zboží doručit.
Zároveň to není odstoupení od Smlouvy ze strany Kupujícího. Prodávajícímu v takovém
případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení Smlouvy
Kupujícím, případně Zboží uskladnit za úplatu v obvyklé výši. Pokud Prodávající
odstoupí od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Prodávající doručí odstoupení od
Smlouvy Kupujícímu na emailovou adresu, uvedenou v Objednávce. Odstoupení od
Smlouvy Prodávajícím z výše uvedeného důvodu vytváří nárok Prodávajícího na
uhrazení Ceny za dopravu, případně nárok na náhradu škody Kupujícím.
4.7. Pokud je z důvodů vzniklých straně Kupujícího Zboží doručováno opakovaně nebo jiným
způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je povinností Kupujícího nahradit
Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené.
4.8. Nebezpeční škody na Zboží na Kupujícího přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V
případě, kdy Zboží Kupující nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek,
přechází na Kupujícího nebezpečí škody na Zboží v okamžiku, kdy měl možnost ho
převzít poprvé. Přechod nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího znamená, že od
tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či
jakýmkoli znehodnocením Zboží.
4.9. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem, bude Prodávající
informovat Kupujícího o termínu dodání.

5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

5.1. Prodávající zaručuje, že Zboží při převzetí nemá vady, odpovídá ujednanému popisu,
druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným
ujednaným vlastnostem, má příslušné certifikáty; je vhodné k účelu, pro který se obvykle
používá, je dodána s pokyny k použití vč. návodu k instalaci, pokud je to relevantní;

5.1.1. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161
až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
5.1.2. V případě, že bude mít Zboží vadu, může Kupující uplatnit práva z vadného
plnění do šesti měsíců (spotřebitelé do 24 měsíců) po datu převzetí Zboží, (tedy
Zboží reklamovat) a to zasláním e-mailu či dopisu s popisem vady, případně
obrazovou dokumentací na adresu Prodávajícího. Pro reklamaci může Kupující
využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. Při uplatnění
práva z vadného plnění Kupující zvolí, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu
nemůžete následně bez souhlasu Prodávajícího změnit. Prodávající je povinen o
reklamaci rozhodnout a vyřídit jí do třiceti dnů od data uplatnění reklamace.
5.1.3. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 5.1.2. Podmínek může Kupující od kupní
smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
5.1.4. Má-li Zboží vadu a došlo k nepodstatnému porušení Smlouvy, může Kupující
požadovat její odstranění a to opravou nebo dodáním nového Zboží bez vady,
nebo dodáním chybějící části Zboží, případně přiměřené snížení kupní Ceny;
5.1.5. Má-li Zboží vadu a došlo k podstatnému porušení Smlouvy, má Kupující právo na
odstranění vady, a to výměnou, dodáním chybějící věci nebo opravou věci,
přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může odstoupit od Smlouvy.
5.1.6. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při
uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu
neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
5.1.7. Jestliže Prodávající odmítneme vadu odstranit, vada se projeví opakovaně, nebo
je z prohlášení Prodávajícího a z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v
přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího, je vada podstatným
porušením Smlouvy a Kupující má právo od Smlouvy odstoupit,
5.1.8. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží
nevýznamná.

5.2. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobil Kupijící, práva z vadného plnění mu nenáleží.
5.3. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého
Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
5.4. Při uplatnění reklamace Prodávající vystaví písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

- datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
- je obsahem reklamace;
- jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje;

5.5. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených
prokázaných nákladů. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je
povinností Kupujícího původní Zboží vrátit na vlastní náklady Prodávajícímu ,

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho
počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších
ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
6.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské
činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od
Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se
jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli
Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží,
začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě,
že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a
opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
6.3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním
e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro
odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří
přílohu č. 2 Podmínek.
6.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem
Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
6.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím
průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
6.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do
14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte
naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání
Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu,
hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny
za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který
jsme při dodání Zboží nabízeli.
6.7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti
odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od
Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete,
že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně
originálního obalu.
6.8. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení
hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k
tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem,
jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám
ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši
pohledávku na vrácení Ceny.
6.9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží,
pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na
straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby
uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že
jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží
v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy
odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

7. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

7.1. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
7.2. Vyřizování stížností spotřebitelů Prodávající zajišťuje prostřednictvím elektronické adresy
info@vseprojidlo.cz. Prodávající zašle informaci o vyřízení stížnosti na elektronickou
adresu Kupujícího.
7.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká
obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869,
internetová adresa: http://www.adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející
se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení
sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené
elektronickými prostředky.
7.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00
Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem
podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května
2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a
směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
7.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského zákoníku.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých
službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých
službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním
obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo
kupujícího.
8.2. Pokud právní vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím obsahuje mezinárodní prvek (tedy
například bude zasíláno Zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit
právem České republiky. Pokud je Kupující spotřebitelem, nejsou tímto ujednáním
dotčena jeho práva plynoucí z právních předpisů.
8.3. Veškerá písemná korespondence bude probíhat elektronickou poštou. E-mailová adresa
Kupujícího je uvedena u identifikačních údajů E-shopu. Prodávající bude doručovat
korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou ve Kupujícím ve Smlouvě, v
Uživatelském účtu nebo přes kterou byl Prodávající kontaktován.
8.4. Smlouvu je možné měnit pouze na základě vzájemné písemné dohody.
8.5. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa,
pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Prodávající
odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci.
Pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má každá ze stran právo od
Smlouvy odstoupit.
8.6. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení
od Smlouvy.
8.7. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Prodávajícího, ale
není Kupujícímu přístupná.
8.8. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 01.06.2024

Vše pro jídlo s.r.o.

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: Vše pro jídlo s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha.
Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Zboží, které je reklamováno:

Popis vad Zboží:

Dokumentace k vadnému Zboží:

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo
uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením
mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Datum:

Podpis:

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Vše pro jídlo s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha.
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

Jméno a příjmení:

Bydliště/ sídlo:

IČ/ DIČ:

E-mailová adresa:

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla
bankovního účtu:

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal Zboží prostřednictvím e-shopu
společnosti Vše pro jídlo s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku,
mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp.
pokud se jedná o koupi Zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě Smlouvy, jejímž
předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až
dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě smlouvy, na základě, které má být
Zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní Smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu
bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní Smlouvy Zboží, které od
ní obdržel. Nevrátí-li Kupující v této lhůtě dodané Zboží, právo na odstoupení od Smlouvy
zaniká. Vrácené Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, peněžní prostředky
(kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní
smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání
zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve
výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. Společnost není povinna
vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět.

Datum:

Podpis: