1. Tyto všeobecné obchodní podmínky ( dále “Podmínky”) společnosti Vše pro jídlo s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Praha, IČO: 21613010, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 403905, E-mail info@vseprojidlo.cz, telefonní číslo +420 774 994 551, (dále ”Prodávající”) se řídí dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 2. Tyto Podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu (dále Smlouva) mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „Kupující“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.vseprojidlo.cz. 3. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Prodávající si vyhrazuje právo Podmínky jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. 4. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu, při které dojde ke komunikaci na dálku a k uzavření Smlouvy distančním způsobem. 5. Kupující je povinen poskytnout všechny potřebné informace a osobní údaje pro uzavření Smlouvy a realizaci dodávky správně a pravdivě. Zásady pro zpracování osobních údajů jsou uvedeny zde. 6. E-shop umožňuje hodnocení Zboží a přístup k hodnocení, provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme.
1. UZAVŘENÍ SMLOUVY
1.1. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy hradí Kupující. Tyto náklady se neliší od základní sazby, kterou Kupující běžně hradí za používání těchto prostředků. Odesláním Objednávky Kupující souhlasí s využíváním prostředků komunikace na dálku. 1.2. K tomu, aby mohla být Smlouvu uzavřena, Kupující na E-shopu vytvoří Objednávku, kde vybere druh Zboží, počet kusů Zboží tlačítkem „Přidat do košíku“, dále způsob platby a způsob doručení. Následně Kupující doplní své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, aby mohlo být Zboží doručeno. 1.3. Kupujícímu je umožněno v průběhu tvorby Objednávky až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly a po stisku tlačítka „Objednat“, je Objednávka dokončena. Stiskem tlačítka „Objednat“ Kupující dává souhlas s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů. 1.4. Prodávající po obdržení Objednávky zašle Kupujícímu informaci o obdržení Objednávky na emailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Součástí potvrzení je shrnutí Objednávky a tyto Podmínky, které tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky Prodávajícím v plném rozsahu Objednávky dochází k uzavření Smlouvy a Kupující je povinen Zboží převzít a zaplatit. 1.5. V případě, že Prodávající nebudeme moci některý z požadavků, uvedených v Objednávce splnit, zašle Kupujícímu nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Kupující upravenou Nabídku potvrdí. 1.6. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce došlo ze strany Prodávajícího k uvedení zjevně chybné Ceny, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu Zboží za tuto zcela zjevně chybnou Cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno potvrzení o obdržení Objednávky a došlo k uzavření Smlouvy. Prodávající v takovém případě bezodkladně informuje Kupujícího o této chybě a zašle mu Nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě. Nová Smlouva je uzavřena potvrzením této Nabídky Kupujícím a Kupující je povinen Zboží převzít a zaplatit. 1.7. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení celkové Ceny. 1.8. E-shop v rámci akcí umožňujeme v některých případech nákup Zboží se slevou. Pro poskytnutí slevy je třeba vyplnit údaje o této slevě do určeného pole.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Prodávající na základě registrace Kupujícího provedené na webové stránce umožňuje zřídit Kupujícím Uživatelský účet, kde může vytvořit Objednávku jeho prostřednictvím. Výhodou je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje. Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. 2.2. Kupující má na základě registrace v rámci E-shopu možnost přistupovat do svého Uživatelského účtu. Zadané údaje je Kupující povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. 2.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen tyto údaje chránit. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese za to Prodávající žádnou odpovědnost. 2.4. Uživatelský účet je osobní, a Kupující není oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám. 2.5. Prodávající má právo Uživatelský účet zrušit v případě, když jej Kupující více než 24 měsíců nevyužívá, nebo v případě, kdy poruší povinnosti dle Smlouvy.
3. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
3.1. Cena jednotlivých položek je uvedena v rámci E-shopu bez DPH, konečná cena dodávky k platbě po započtení nákladů na balné a dopravu je zvýšena o platnou sazbu DPH. z v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Prodávající si vyhrazuje zvýšení cen bez předchozího upozornění. Pokud je Zboží expedováno na EUR Paletách, je samostatnou položkou Ceny i cena palety. 3.2. Kupující uhradí Celkovou cenu po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny je možné provést následujícími způsoby:
3.2.1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby zašle Prodávající v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 7 dnů. 3.2.2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu [BUDE DOPLNĚNO], přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: [BUDE DOPLNĚNO]. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do [BUDE DOPLNĚNO]
3.3. Kupující a Prodávající se dohodly, že Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském účtu v sekci MOJE Doklady. 3.4. Vlastnické právo ke Zboží na Kupujícího přechází po úhradě Celkové ceny a po převzetí .Zboží. Celková cena je zaplacena připsáním na Náš účet.
4. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
4.1. Zboží bude Kupujícímu doručeno nejpozději do 7 pracovních dní způsobem a na adresu dle volby v Objednávce. 4.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky. 4.3. Při převzetí Zboží od dopravce Kupující zkontroluje neporušenost obalu Zboží nebo palety. Pokud Kupující převezme zásilku, kterou nezkontroluje před dopravcem při jejím převzetí, nebude na pozdější reklamace o stavu zásilky brán zřetel. 4.4. V případě, že bylo zjištěno porušení obalu nebo poškození Zboží, je nutné pořídit průkaznou dokumentaci a provést zápis o této skutečnosti do přepravního listu přepravce a ihned informovat o této skutečnosti Prodávajícího. 4.5. Kupující je povinen zkontrolovat obsah dodávky nejpozději do druhého pracovního dne od doručení a uplatnit případnou reklamaci u Kupujícího. Na pozdější reklamace množství, záměny Zboží nebo stavu dodávky nebude brán zřetel. 4.6. V případě, kdy Kupující poruší svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení povinnosti Prodávajícího Zboží doručit. Zároveň to není odstoupení od Smlouvy ze strany Kupujícího. Prodávajícímu v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení Smlouvy Kupujícím, případně Zboží uskladnit za úplatu v obvyklé výši. Pokud Prodávající odstoupí od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Prodávající doručí odstoupení od Smlouvy Kupujícímu na emailovou adresu, uvedenou v Objednávce. Odstoupení od Smlouvy Prodávajícím z výše uvedeného důvodu vytváří nárok Prodávajícího na uhrazení Ceny za dopravu, případně nárok na náhradu škody Kupujícím. 4.7. Pokud je z důvodů vzniklých straně Kupujícího Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je povinností Kupujícího nahradit Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. 4.8. Nebezpeční škody na Zboží na Kupujícího přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží Kupující nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, přechází na Kupujícího nebezpečí škody na Zboží v okamžiku, kdy měl možnost ho převzít poprvé. Přechod nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží. 4.9. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem, bude Prodávající informovat Kupujícího o termínu dodání.
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
5.1. Prodávající zaručuje, že Zboží při převzetí nemá vady, odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, má příslušné certifikáty; je vhodné k účelu, pro který se obvykle používá, je dodána s pokyny k použití vč. návodu k instalaci, pokud je to relevantní;
5.1.1. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). 5.1.2. V případě, že bude mít Zboží vadu, může Kupující uplatnit práva z vadného plnění do šesti měsíců (spotřebitelé do 24 měsíců) po datu převzetí Zboží, (tedy Zboží reklamovat) a to zasláním e-mailu či dopisu s popisem vady, případně obrazovou dokumentací na adresu Prodávajícího. Pro reklamaci může Kupující využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. Při uplatnění práva z vadného plnění Kupující zvolí, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez souhlasu Prodávajícího změnit. Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout a vyřídit jí do třiceti dnů od data uplatnění reklamace. 5.1.3. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 5.1.2. Podmínek může Kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. 5.1.4. Má-li Zboží vadu a došlo k nepodstatnému porušení Smlouvy, může Kupující požadovat její odstranění a to opravou nebo dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží, případně přiměřené snížení kupní Ceny; 5.1.5. Má-li Zboží vadu a došlo k podstatnému porušení Smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, a to výměnou, dodáním chybějící věci nebo opravou věci, přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může odstoupit od Smlouvy. 5.1.6. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 5.1.7. Jestliže Prodávající odmítneme vadu odstranit, vada se projeví opakovaně, nebo je z prohlášení Prodávajícího a z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího, je vada podstatným porušením Smlouvy a Kupující má právo od Smlouvy odstoupit, 5.1.8. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
5.2. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobil Kupijící, práva z vadného plnění mu nenáleží. 5.3. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. 5.4. Při uplatnění reklamace Prodávající vystaví písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
- datum, kdy jste reklamaci uplatnili; - je obsahem reklamace; - jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje;
5.5. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených prokázaných nákladů. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je povinností Kupujícího původní Zboží vrátit na vlastní náklady Prodávajícímu ,
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
6.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena. 6.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. 6.3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek. 6.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku. 6.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete. 6.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli. 6.7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu. 6.8. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny. 6.9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
7. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
7.1. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku. 7.2. Vyřizování stížností spotřebitelů Prodávající zajišťuje prostřednictvím elektronické adresy info@vseprojidlo.cz. Prodávající zašle informaci o vyřízení stížnosti na elektronickou adresu Kupujícího. 7.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky. 7.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line). 7.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
8.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. 8.2. Pokud právní vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím obsahuje mezinárodní prvek (tedy například bude zasíláno Zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud je Kupující spotřebitelem, nejsou tímto ujednáním dotčena jeho práva plynoucí z právních předpisů. 8.3. Veškerá písemná korespondence bude probíhat elektronickou poštou. E-mailová adresa Kupujícího je uvedena u identifikačních údajů E-shopu. Prodávající bude doručovat korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou ve Kupujícím ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou byl Prodávající kontaktován. 8.4. Smlouvu je možné měnit pouze na základě vzájemné písemné dohody. 8.5. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci. Pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má každá ze stran právo od Smlouvy odstoupit. 8.6. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy. 8.7. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Prodávajícího, ale není Kupujícímu přístupná. 8.8. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 01.06.2024
Vše pro jídlo s.r.o.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI Adresát: Vše pro jídlo s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha. Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Zboží, které je reklamováno:
Popis vad Zboží:
Dokumentace k vadnému Zboží:
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY Adresát: Vše pro jídlo s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha. Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Bydliště/ sídlo:
IČ/ DIČ:
E-mailová adresa:
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal Zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Vše pro jídlo s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi Zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě Smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě smlouvy, na základě, které má být Zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní Smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní Smlouvy Zboží, které od ní obdržel. Nevrátí-li Kupující v této lhůtě dodané Zboží, právo na odstoupení od Smlouvy zaniká. Vrácené Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět.
Datum:
Podpis:
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.